Konuşanlar 2. Sezon 8. Bölüm Shot / Konuk: Oğuzhan Uğur

16 409 görünümler 1,9 Mn
Eğlence

Bu bölümümüzde konuk Oğuzhan Uğur
►Kanala abone olmayı unutmayalım ve en beğendiğiniz şakaları yoruma yazabilirsiniz.. 🤗🤗
►Konuşanlar kanalına abone olup bildirimleri açarak, içerikleri ilk siz izleyebilirsiniz. 🤗 Konuşanlar kanalına abone olmak için: bit.ly/3dnWD01
Hasan Can Kaya Instagram Hesabı: hasancankayahck
► Hasan Can Kaya Twitter Hesabı: kayahasancan?s=08
#Konuşanlar #HasanCanKaya #OğuzhanUğur #Exxen #KonuşanlarShot

YORUMLAR

  1. Konuşanlar
    Konuşanlar
    16 gün önce

    Kanala abone olmayı unutmayalım ve en beğendiğiniz şakaları yoruma yazabilirsiniz.. 🤗🤗

    1. Emir Yamaç
      Emir Yamaç
      11 saatler önce

      Nişan yüzüğü 8 KaRaT Elmas exxeni satın alır .d

    2. İnan Eroglu
      İnan Eroglu
      10 gün önce

      @Bahar Kaya tam bir sahtekarlık örneği

    3. Elif Çelik
      Elif Çelik
      10 gün önce

      Yine mi ya....

    4. Recep Gulmez
      Recep Gulmez
      11 gün önce

      Kürkçü dükkanina yavaştan dönüş :)

    5. Seyda Birgin
      Seyda Birgin
      11 gün önce

      Sen naptin I have no doubt about the fact I don't want it anymore or anything else you want me or not you will just have it on the other [[[g[[t[[[[[[[[[[[[[[[[[t[[[t[[[[5[5[5[[5[[[[8[8888888

  2. Furkan Atlı
    Furkan Atlı
    Saatler önce

    8:40 yalaka

  3. FİDELİO LUNA
    FİDELİO LUNA
    8 saatler önce

    11:40 bu sözü bizzat Oğuzhan a sorması peki

    1. Mert Asar
      Mert Asar
      3 saatler önce

      Neden öyle dedin?

  4. cavad azızov
    cavad azızov
    10 saatler önce

    Exxen icin reklam tamamen

  5. Emir Yamaç
    Emir Yamaç
    11 saatler önce

    Beleş Mal baldan tatlıdır

  6. Doğukan Aykutluğ
    Doğukan Aykutluğ
    13 saatler önce

    Yazik yani hiç iş guc yok sanki hepsi bir amac için yaratılmamış bütün dertler tasa bitmiş böyle bos programlar yapıyor lar ve sayilarida artıyo bizler ALLAHA kulluk için bu dünyadayiz saatimiz saniyemiz bile belli değilken ve bizi sonzluk bekliyor ken ve bu sonsuzlugu sadece ve sadece bu dunyada kazanma şansı varken böyle bos programlara vakit ayırmak vakti katletmek bir sey bu dünyada zaman nimetini çok yanlis yerlerde harcamıyor muyuz önemli olan bu dunyada Allahın rizasini en baba 60 yıl yada eninde sonun da biticek hic bitmeyecek olan sonsuzluğu bu dünyada kazanmak

  7. Faruk ahmet soydan
    Faruk ahmet soydan
    15 saatler önce

    Kaybeden sen oldun knk geçelim fundamentalse

    1. Mert Asar
      Mert Asar
      3 saatler önce

      Neyi diyorsun?

  8. Betül Yalçın
    Betül Yalçın
    20 saatler önce

    Bu beğenmeyenler hasan a kırılanlar

  9. ismlnz
    ismlnz
    21 saatler önce

    İKİ BALON BİRBİRİNİ BULMUŞ!

  10. Ayse Aktas
    Ayse Aktas
    Gün önce

    Hasancan anlik genctim paranin rengine kandim 😂😂😂😂

  11. Deniz
    Deniz
    Gün önce

    afedersiniz arkadaşlar,(senin için demiyorum hasan) galiba birilerinin g*** sıkışmış işler exxen de yürümedi galiba.

  12. Enes ACAR
    Enes ACAR
    Gün önce

    Abi keşke gitmeseydin sofrada izlediğim tek şeydin artık sofrada sadece çatal kaşık sesi var

  13. Kerim Helvacı
    Kerim Helvacı
    Gün önce

    Abi özellikle seni yemek yerken izliyorum belki gülerken boğazıma kaçarda ölürüm diye

  14. Melisa Ege
    Melisa Ege
    Gün önce

    Oğuzhan uğurla hasan can ı biarada görmek aman Allahıım 😍👏😁

  15. Furkan Sun
    Furkan Sun
    2 gün önce

    seyirciyi aşağılamak komik mi ? sırf Oğuzhan var diye geldim.

  16. l. Can
    l. Can
    2 gün önce

    Artık her hafta tam bölüm istiyoruz. Lütfen ama yaaa parası olan var olmayan var

  17. Süleyman Akgün
    Süleyman Akgün
    2 gün önce

    Exende isler kotuye gidiyor galiba hayir isler usta

  18. sabri akcan
    sabri akcan
    2 gün önce

    Başını Alıp Giden Başını Alıp Gelir

  19. yeni gamer
    yeni gamer
    2 gün önce

    Komik değillll

  20. Melisa Bıçakcı
    Melisa Bıçakcı
    2 gün önce

    Exxen'e atacaksın abi yanlış oldu

  21. sacha
    sacha
    3 gün önce

    Zenginlik gostergesi olarak doner goseteren koca yurekli hasan

  22. Şerifhan Yagci
    Şerifhan Yagci
    3 gün önce

    Yemek yerken seni izliyorum belki gülerken boğazıma kaçar da ölürüm diye

  23. Elvan Coskun
    Elvan Coskun
    3 gün önce

    Exxsende olmasaydin şimdi daha çok abonen olurdu

  24. Ozland
    Ozland
    3 gün önce

    Exxen in Konusanlar dan kazandigi parayla Aleyna Tilki nin dizisini fonluyor olmasi hic mi dokunmuyo acaba?

  25. Cemre Akbulut
    Cemre Akbulut
    3 gün önce

    2:28 ver ver konuşsun yayınlamayız 😂abi niye yayınladın o zaman 😂

  26. Quinn Alessi
    Quinn Alessi
    3 gün önce

    Hasanın böyle bir Aptallık yapması zamanında yasadığı maddi sıkıntı yüzünden travmaya dönüştüğünü, bir korku panikle paralı kanala geçtiğini düşünüyorum. (Kıtlık korkusu) :) giderken onu buraya getiren kitleyi s*klememesi ayrı bir aptallık umduğunu bulamayıp dönmesi geride bıraktıklarının eskisi gibi olacağını düşünmesi ayrı Bi ahmaklık.. Sevenlerini aşağılamış oldu. Şahsen ben hiç gülmedim. 🤨

  27. Umut Kayhan
    Umut Kayhan
    3 gün önce

    @konuşanlar @hasancankaya belirli zamanlarda oturur hepberaber seni açar izlerdik televizyondan sevdiklerimizle beraber çok da güzel vakit geçirirdik hakkını ayrıca helal et. Sırf sen geçtin diye Exxen’e ilk gününden hemen üye oldum. Normalde rekabet ettiği platformların uygulamalarına kumandadan kanal değiştirir gibi girebiliyor sana da youtube üzerinden iki kumanda tuşu ile ulaşabiliyorduk. Bizler genelde televizyon izleyen yada diğer içerikleri de televizyondan izleyen insanlarız ki senin patronun da zaten televizyon sayesinde patron olmuşken yüzlerce milyon liralık yatırım yapıyor ama konuşanları benim gibilerin izlemesi için cebimizde hdmi kablosu, boynumuzda üçlü priz, kafamızın üstünde laptopla fln beklerken ayar yapmamız gerekiyor. Aklım almıyor. “Exxen ile Bütün eğlence nasıl eziyete dönüşür.” Markanın sloganı bu benim için.

  28. Aras Aytac
    Aras Aytac
    4 gün önce

    Exxen tutmadı.galiba bebiş

  29. Cometivi
    Cometivi
    4 gün önce

    Kediyi evlendirdik bakın ne oldu ziyaret edin hemen görün 😂😂

  30. volkan akıncı
    volkan akıncı
    4 gün önce

    bununda sonunda boku çıktı sanırım. ne bölümler var ne birşey. saçma sapan oldu buda sonunda... benim için bitmiştirr byyy

  31. Basri Şahan
    Basri Şahan
    4 gün önce

    Yazık etti kendine exxen'e geçmekle.

  32. Resovation
    Resovation
    4 gün önce

    Exxen Konuşanlar için ayrı bir üyelik paketi açabilir cidden diğer içerikler için para ödemiş olmak çok anlamsız geldi bana ama bunu izlemek de istiyorum ACUN ABİ AYIKLA BİZİ BU MESELEDEN

  33. sahra kaya
    sahra kaya
    4 gün önce

    En büyük fantezin? Hasan can izlemek Sıçma hikayen? Hasan can kayayı bırakmak.

  34. büşra keskin
    büşra keskin
    4 gün önce

    Dedim kimmiş bu konuşanlar bi bakayım parayı görünce bu tarafta susmuşlar parayı verene konuşur olmuşlar oğlum eski gölümleri kaldırmışsın yorumlardan gördüm ben seni izlicektim ya param yok pinç eskileri silmeyeydin bari

  35. EHLİYETÇİ ABİ
    EHLİYETÇİ ABİ
    5 gün önce

    Iyi ki RTUK var insallah youtube da gelir

  36. Tabrizzb
    Tabrizzb
    5 gün önce

    Sanki aç karnımızı doyuruyor

  37. Meave Wiley
    Meave Wiley
    5 gün önce

    14 dk olsa bile olsa izliyorum özledim xkeşzeğzkeşxkie

  38. TheBhyilmaz
    TheBhyilmaz
    5 gün önce

    tebrik ederim kanka, prim yaparak ünlü oldun. Bundan sonraki hayatında yalak olarak yaşamaya devam edebilirsin. Türkiye serverini kurala göre oynuyorsun ama takdir ettim

  39. AGA Geweze
    AGA Geweze
    5 gün önce

    Bnce exxen yolunda gitmio Hasan Can sen TRnet orda bulaman bu kitle kaybedilmez aklını başına al 😄😄

  40. Savas Arici
    Savas Arici
    5 gün önce

    OLM BU BİR DAKİKA DEĞİL YANLIŞLIKLA OLMASIN...

  41. Zilan Demirel
    Zilan Demirel
    5 gün önce

    Oğuzhan uğur için açtım Hangi dakikada

  42. Evin Karaasalan
    Evin Karaasalan
    5 gün önce

    İki manyak yan yana gelmiş 😂

  43. Gizem Kaya
    Gizem Kaya
    6 gün önce

    Bizi bu kısacık videolara hapseden kader 🤦🏻‍♀️

  44. Baturalp Özker
    Baturalp Özker
    6 gün önce

    Nedense artık bu adama gülemiyorum

  45. Tiktok Magazin
    Tiktok Magazin
    6 gün önce

    Harikayaaa

  46. tanrının kırık kadehi
    tanrının kırık kadehi
    6 gün önce

    oğuzhan uğurun aldatılma hikayesini dinlediğimden beri adamda hep bi burukluk seziyorum

  47. Hasret Karaevli
    Hasret Karaevli
    6 gün önce

    Kısa kesip Oğuzhan Uğur u çokkk az bi süre gösterdiğin için like aramicam hasancım üzgünüm:(

  48. vodkalı yumurta
    vodkalı yumurta
    6 gün önce

    Çok ozlemişim be

  49. ENVOY
    ENVOY
    6 gün önce

    oğusan= özlem kim CEVAP= iboyu kırvaçlayan arkadaş

  50. lili co
    lili co
    6 gün önce

    Hiç komik gelmedi sorun bende mi

  51. mazlum bilyan
    mazlum bilyan
    6 gün önce

    Hiç gülmedim hatta yorumları okurken daha çok güldüm.

  52. Samir Eyvazzade
    Samir Eyvazzade
    6 gün önce

    Çok güldüm)) teşekkürler))

  53. 1deviye
    1deviye
    6 gün önce

    Hadi laan???

  54. Ahmet Can
    Ahmet Can
    7 gün önce

    Oğuzhan uğur'un özlem denen kadını sürekli gömmesi fakat kadının omurgasız tavırla oğuzhan'a yürümesi bazı kadınlara saygımı azaltıyor

  55. d w
    d w
    7 gün önce

    sonda "güldükçe çoğalıyoruz" dememiş çünkü artık çoğalan bi kitlesi yok sksbcskvb

  56. hexide2002
    hexide2002
    7 gün önce

    Yazık vallaha ne güzel izliyorduk exene geçtin batırdın birde eski bölümlerin silinmesi bitirdin kendini

  57. Ebu Altay
    Ebu Altay
    7 gün önce

    Tam süper star olacakken yapılabilecek en büyük hatayı yaptın ya neyse yolun açık olsun yine de

  58. ÖyLeSiNe bİr kİŞi
    ÖyLeSiNe bİr kİŞi
    7 gün önce

    Fakire arta kalan yemek verilir ya şuan öyle hissediyorum :)

  59. Sertan Alitay
    Sertan Alitay
    7 gün önce

    Ayrıldık haso arama artık beni😁

  60. Gurur Tekin
    Gurur Tekin
    7 gün önce

    Vay be amerikan kültür'ü türkiye'de baya tutulmuş. Adam konuştuğu hemen hemen her gelene amına koyayım cevabı ile konuşuyor herkes de katıla katıla gülüyor. Maşallah baya genişlemiş insanlarımız.

  61. Kadir Saritepe
    Kadir Saritepe
    7 gün önce

    Exxen 3 günde 500bin üye aldi millet yorumlarda exxene adam cekmek için diye boş yapiyo ulan siz hasan canın yerinde olsaniz sanki youtube i düşüneceksiniz

  62. Serkan Demir
    Serkan Demir
    8 gün önce

    Oğuzhan Uğur varsa her saniyesinde gülecek olsam bile çekilmez.

  63. Burak Gül
    Burak Gül
    8 gün önce

    şukumu verdim

  64. Yusuf Güner
    Yusuf Güner
    8 gün önce

    Başka birisinin seçimi sizi neden bu kadar rahatsız etti. Rahatsız olan kişi sana sormadığı için mi?

  65. Tuncay Bekar
    Tuncay Bekar
    8 gün önce

    Ara yemek mi bu sjsjsjsjsjsjsj

  66. Tuncay Bekar
    Tuncay Bekar
    8 gün önce

    Ah be hasan can bize yazık ettin 😑

  67. Nisa Yılmaz
    Nisa Yılmaz
    8 gün önce

    Gözyaşım; pıt

  68. enes türkoğlu
    enes türkoğlu
    8 gün önce

    baştaaa üzdüün bizi reiis baştaaa....

  69. CİHAT BULUT
    CİHAT BULUT
    8 gün önce

    Yemek yerken seni izliyorum belki gülerimde boğazımda kalır yemekte ölürüm diye :(

  70. Emirhan Şahin
    Emirhan Şahin
    8 gün önce

    Ama cidden boş yaa eski zevk yok

  71. Emirhan Şahin
    Emirhan Şahin
    8 gün önce

    İzledim de artık boş muhabbet dönüyo

  72. lionel ronaldo
    lionel ronaldo
    8 gün önce

    ulan şaka maka özlemişiz ya youtubecular olarak

  73. Feyzi Özdemir
    Feyzi Özdemir
    8 gün önce

    Konuşanlara konuşan ünlü

  74. Хиранур -
    Хиранур -
    9 gün önce

    Önceden kahkahlarla güldüğüm programda artık mimik oynamıyor. Üzgünüm Hasancan

  75. Ayse Sabanova
    Ayse Sabanova
    9 gün önce

    Dön la buraya geri

  76. Yusuf Ccn
    Yusuf Ccn
    9 gün önce

    Paranın kölesi olmuşsun

  77. Ali Yildiz
    Ali Yildiz
    9 gün önce

    Bu neden yarım ya

  78. selim sarışen
    selim sarışen
    9 gün önce

    Abi TRnet da daha iyidir ya ne bilim simdi bölümler çok kısa çok kesik sahneler var ((((

  79. Hayal Beatrice
    Hayal Beatrice
    9 gün önce

    Güzel sıçtın Hasan..

  80. Reyhan Ceylan
    Reyhan Ceylan
    9 gün önce

    Exxen e para veremetiz ki yokki verelim zaten zor okuyoruz ediyoruz buraya at hep

  81. Tatone Tv
    Tatone Tv
    9 gün önce

    Malesef geçti gitti

  82. Adahan Tuna
    Adahan Tuna
    9 gün önce

    YILIN EN KOMIK ADAMI

  83. Batuhan P.
    Batuhan P.
    10 gün önce

    Exxen'den istediği desteği ve parayı alamadı galiba. Fakir görünümlü zengin abimiz. Meğer kandırılmışız :(

  84. Mbaye Selkas
    Mbaye Selkas
    10 gün önce

    Exxene geçti diye "bizi sattın, bidaha izlemeyiz" diyenler adam youtube geri döndüğü an tekrar izlemeye devam edecekler.

  85. Mustafa Kemal Tekin
    Mustafa Kemal Tekin
    10 gün önce

    @oğuzhanugur @babalatv Oguzhanı bu programda gözlükleri yokken ki oğuzhan olarak görmek isterdik.

  86. Şevval Boran
    Şevval Boran
    10 gün önce

    Aklıma eski bölümleri sildiği geldi yine üzüldüm. Trio atıp izlemek istemiyorum ama ben kaybediyorum sonunda kahretmesin

  87. Macarius ._
    Macarius ._
    10 gün önce

    shot konuk diye okudum oguzhanı yarıldım :D

  88. IN FLAMES RED
    IN FLAMES RED
    10 gün önce

    Exxen: reytingler düşecek Acun : Hass@ktir B planı TRnet ye atın çabuk HasanCan : E Abi beleş...

  89. GGG 36
    GGG 36
    10 gün önce

    oğuzhan uğur bi garip

  90. İLHAN iRGEN
    İLHAN iRGEN
    10 gün önce

    Güzel olmuş

  91. çöpçü çöpçü
    çöpçü çöpçü
    10 gün önce

    Cok gereksiz bel alti konuşuyorsun

  92. Turgay Tuncer
    Turgay Tuncer
    10 gün önce

    5 bölümde bir biz fakirlere izletiyor sadaka niyetine

  93. Mahmut Özdemir
    Mahmut Özdemir
    10 gün önce

    Ulan mustafa

  94. qurka.n
    qurka.n
    10 gün önce

    Harbi keyfim yerine geldi, tekrar youtubede görmek çok iyi olurdu

  95. Matta Conova
    Matta Conova
    10 gün önce

    Ahahaahaha çok komik abi severi izliyoruzbaji bütün arkadaşlarını döverek seni izletiyoru abi çok komiksin abi gülmeyi unutuyorum abi bazen arkadaşım gülmeyerek izlediğinde onları dövüyorum abi çok iyi sin çok iyili bana da kalp atsana kalpppp kalpppp kalp at abi seni çok seviyorum herkese seni oneriyorum herkese söylemeye çalışıyorum seni çok seviyorum abi i beni de araniza alır misiniziz abi seni çok seviyorum çok komiskin abiiii

  96. mini mag
    mini mag
    10 gün önce

    buradayken bütün bölümleri izlemiştim. ama exxen ve türevlerine üye olmayı düşünmüyorum. yıllar önce futbol keyfimizi de böyle elimizden almışlardı, bunu da aldı acun aga.

  97. rabia eylul
    rabia eylul
    10 gün önce

    aaa çakma oğuzhan uğurla oguzhan uğur

  98. Berra Küçük
    Berra Küçük
    10 gün önce

    Hangi oyuncakçı bu

  99. volkan deveci
    volkan deveci
    10 gün önce

    Haso kendi ayagına sıktın lan

  100. Musa Akan
    Musa Akan
    10 gün önce

    Yorumları okumak için geldim. Erdemli olmayan insan, ne kadsr kaliteli iş yaparsan yapsın, kişiliği kalitesiz olduğu için tüketmeye değmez.